Zakup BMW M5 E39

1998-2003 | silnik: S62B50
suchy
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 20, 2010 03:35
Lokalizacja: Barlinek

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: suchy » śr sty 20, 2010 13:14

Autko 100% przed liftem co potwierdził sprzedający w rozmowie,jak zapytałem kto zrobił lift,wysłał zdjęcia przed kiedy zakupił auto w Niemczech.Po zakupie sprzęgło padło,oraz wymienione zostały tarcze z przodu z klockami oraz klocki tył i przepływki po jakimś czasie eksploatacji,zrobiony został też wydech od katalizatora.Wszystkie stare części podobno do wglądu.Czy znacie kogoś kto odpłatnie oczywiście pomoże w zakupie gdybym był zdecydowany??No i zależy mi właśnie na informacjach czy przypadkiem to M5 nie buja sie na allegro od maja 2004 :wink: ,bo już widziałem takie co maja abonament opłacony z góry na 2 lata :-) ,wiec każda informacja się przyda do oceny auta.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: boogie » śr sty 20, 2010 13:22

Kiedyś info chodziło, że po Maju 2000 silnik ma zrobione pierścienie.
Po tym jak Frank wkleił to

01/1999- Optimized honing procedure , updated DME
09/1999- Updated DME ( chodzilo o poprawienie wspołpracy DME z przekaznikami i modułami)
03/2000- New piston rings
09/2000- Vanos shutoff valve, updated DME data status
12/2000- Vanos accumulator valve

to wychodzi na to, że ta Mka ma już ogarniete zużycie oleju. Vanos tylko został do upgradowania.

Suchy, lift świateł, navi, to sprawa wtórna....
Pozdrówka!

suchy
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 20, 2010 03:35
Lokalizacja: Barlinek

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: suchy » śr sty 20, 2010 13:31

Muszę sie przejechać do Poznania zobaczyć jak autko na żywo wygląda,no i sprawy typu dyfer i reszte na podnośniku chce zobaczyć ją dokładnie.Na co zwrócić większą uwage??vanos bedzie słychać ??

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: rypik » śr sty 20, 2010 15:02

suchy pisze:Muszę sie przejechać do Poznania zobaczyć jak autko na żywo wygląda,no i sprawy typu dyfer i reszte na podnośniku chce zobaczyć ją dokładnie.Na co zwrócić większą uwage??vanos bedzie słychać ??
Zwróć uwagę na dyfer i uszczelniacze - jak zdrowy to powinien być suchy - jak kręcone bąki to padają uszczelniacze z bardziej obciążonej strony i pewnie łącznik wału będzie zużyty
Vanos w moim silniku terkocze przez 2-3 sekundy po czym ucicha. Natomiast jeżeli nie słyszałeś nigdy takiej motorowni - to na jałowym przypomina diesla.

Zwróć uwagę na przewody wspomagania - jeżeli się pocą - a pocą się w 99% E39 niezależnie od typ motorowni, to potrzebna wymiana - a ta jest troche upierdliwa bo trzeba motorownie podwiesić (ale koszt węży ca~350zł - więc jest coś do stargowania).

Przepływki metodą opisaną na forum sądze że warto sprawdzić, chociaż przy obecnych warunkach drogowych może być ciężko.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » śr sty 20, 2010 21:54

Podaj VIN, za cholerę nie migę go wyszukać po dacie produkcji.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

suchy
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 20, 2010 03:35
Lokalizacja: Barlinek

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: suchy » śr sty 20, 2010 22:01

WBSDE91060GJ19984

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » śr sty 20, 2010 22:09

Źle podana data produkcji w ogłoszeniu. Jest przynajmniej cała oryginalna.

Vehicle information
VIN long WBSDE91060GJ19984
Type code DE91
Type M5 (EUR)
Dev. series E39 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S62
Cubical capacity 5.00
Power 294
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery WALK NAPPA/CARAMEL (M3CR)
Prod. date 2000-04-19

Order options
No. Description
168 EU2 EXHAUST EMISSIONS NORM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
428 WARNING TRIANGLE
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
620 VOICE INPUT SYSTEM
629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING
777 INDIV. LUGGAGE COMP. TRIM ALCANTARA ANTH
801 GERMANY VERSION
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

Series options
No. Description
210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)
216 SERVOTRONIC
261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS
302 ALARM SYSTEM
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
555 ON-BOARD COMPUTER
710 M LEATHER STEERING WHEEL
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Information
No. Description
473 ARMREST, FRONT
602 ON-BOARD MONITOR WITH TV
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
774 INDIVIDUAL WOOD TRIM
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

suchy
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 20, 2010 03:35
Lokalizacja: Barlinek

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: suchy » śr sty 20, 2010 22:22

Dzieki wielkie za informacje!!!Co myślisz o tym autku??Dzis wypytalem jeszcze o kilka spraw,a mianowicie uszczelniacze na dyferku i podobno lekko są spocone ale niby nie ciekną,olej wymieniany był podobno w dyferku.Jeśli chodzi o spalanie oleju to mniej wiecej 0,5l na 1000km .Przebieg niby 161.000

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » śr sty 20, 2010 23:30

Wygląda przyzwoicie, ale to zdjęcia, musisz zobaczyć.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Bombel » śr sty 20, 2010 23:42

0,5l. oleju na 1000km w poliftowce to moim zdaniem dużo. Moja bierze ok. 1l./10000km.

suchy
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 20, 2010 03:35
Lokalizacja: Barlinek

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: suchy » śr sty 20, 2010 23:42

Jasne też tak uważam,już troche widziałem,i zawsze przez telefon i na zdjeciach było ok,a jak bylem na miejscu to czesto było inaczej.Daleko nie mam wiec przejade sie,wjade na podnośnik zobacze co widać pod autkiem i wogóle.Jakie jest dopuszczalne spalanie oleju w tym modelu???

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: boogie » śr sty 20, 2010 23:52

O kurde, sporo wciąga tego oleju,

Chyba że na jakim Castrolu 0w40 lata....
Pozdrówka!

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Marcin_Os » śr sty 20, 2010 23:54

Bombel pisze:0,5l. oleju na 1000km w poliftowce to moim zdaniem dużo. Moja bierze ok. 1l./10000km.
suchy pisze:Jakie jest dopuszczalne spalanie oleju w tym modelu???
Ciężko stwierdzić, ja dolewam 1 litr raz w tygodniu :) nie mogę nad tym zapanować. 0,5L dolałem w niedzielę a już mi coś zaczyna dzwonić.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Artur_M5
Posty: 167
Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: Artur_M5 » czw sty 21, 2010 00:10

Marcin_Os pisze:
Bombel pisze:0,5l. oleju na 1000km w poliftowce to moim zdaniem dużo. Moja bierze ok. 1l./10000km.
suchy pisze:Jakie jest dopuszczalne spalanie oleju w tym modelu???
Ciężko stwierdzić, ja dolewam 1 litr raz w tygodniu :) nie mogę nad tym zapanować. 0,5L dolałem w niedzielę a już mi coś zaczyna dzwonić.
To jak stoi, a jak jeździ to ile? ;)

suchy
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 20, 2010 03:35
Lokalizacja: Barlinek

Re: Zakup BMW M5 E39

Post autor: suchy » czw sty 21, 2010 00:28

Jutro wypytam dokładnie jaki olej,ale z tego co wiem to na 99% TWS 10W60,zapytam przy jakim stylu jazdy taki wynik,bo jesli bez wstawiania to zuzycie dosc duze.NIC TYLKO DOZOWNIK WŁASNEJ PRODUKCJI TRZEBA ZROBIĆ POD MASKE I OGIEŃ :-) Myśle że to byłby hit na allegro,szczegolnie dla straych aut,cos w stylu smarowania łancucha w moto :-)

Zablokowany